Meteen naar de inhoud

Onze methode voor het maken van websites, webshops of webapplicaties.

Om een ​​goede start te maken plannen we eerst een verkenningsgesprek. Tijdens dit gesprek hebben we uw globale wensen in kaart gebracht. Wij geven u suggesties en voorbeelden hoe wij dit zouden aanpakken. Na dit gesprek maken we een passende aanbieding die we bij eventuele vragen graag nader toelichten.

Het is belangrijk om vanaf het begin een goede strategie te bepalen. We hadden een vroege ontmoeting gepland. Tijdens deze bijeenkomsten brengen we jouw doelen in kaart en structureren we verschillende klantreizen die we afstemmen met persona’s. Met deze strategie kun je later in het proces bepalen of je goed bezig bent en of je moet bijsturen.

We werken altijd eerst aan het concept. Dit is een combinatie van schetsen die de werking van een product laten zien. Op deze manier kunnen belangrijke beslissingen in de productwerking flexibel worden genomen. Hierdoor is het eenvoudig om structurele en functionele zaken aan te passen.

Als het concept klaar is, gaan we aan de slag met het productontwerp. De verschillende schermen die tijdens het concept zijn uitgewerkt, zijn grafisch vormgegeven. Door middel van in-browser demonstraties kan design ervaren worden als een werkend product. Hierdoor kunnen functionele beslissingen worden genomen.

Als het functionele deel klaar is, kan de ontwikkeling beginnen. Wij maken gebruik van ‘agile’ softwareontwikkeling en doen dit ‘testen’. Dit houdt in dat technische eisen in kaart worden gebracht en verwerkt in user stories. Voor deze user stories zijn verschillende testcases ontwikkeld om te gebruiken tijdens de ontwikkeling. User stories worden gepland in sprints van twee weken. Nieuwe ideeën ontstaan ​​vaak als gevolg van voortschrijdende inzichten tijdens de ontwikkeling. Dit kan eenvoudig worden meegenomen aangezien we dit in de volgende sprint kunnen inplannen.

Zodra de ontwikkeling klaar is en de technologie klaar is, is het tijd om het product van inhoud te voorzien. De structuur is doordacht en kan direct worden geïmplementeerd. Er worden pagina’s gemaakt en voorzien van tekst en afbeeldingen.

Zodra het product is voorbereid, is het klaar om gelanceerd te worden. Het product wordt in een shared hosting omgeving of op je eigen VPS geplaatst. Zodra het product ‘live’ is, is het voor iedereen toegankelijk.

Het product leeft. Eindelijk. Maar nu gaat het echt beginnen. Omdat het product gebruikt moet worden. Wij ondersteunen u op alle vlakken met online marketing. Op basis van basismeting, trefwoordonderzoek en/of concurrentieanalyse wordt een online marketingstrategie voor uw product ontwikkeld.

Na ‘go live’ nemen wij het product onder handen. Dit betekent dat we technische updates uitvoeren als dat nodig is. Ook voeren wij onderhoud uit aan de server waar het product staat zodat deze optimaal kan blijven werken. Naast onderhoud bieden wij ook uitgebreide ondersteuning. Aanpassingen en vragen kunnen eenvoudig bij ons worden ingediend via ons ticketingsysteem of telefonische ondersteuning


Professioneel ontwerp

Effectief design waarmee je meer conversies realiseert. Bovendien is het ontworpen om responsief en mobiel te zijn.


Zoekmachine vriendelijk

Uw website zal zoekmachine vriendelijk zijn. Zo kun je direct aan de slag met je online strategie.


Op gegevens gebaseerd

Uw website wordt ontwikkeld op basis van data. Beslissingen worden genomen op basis van conversietoenamestatistieken.

Maak een website die goed presteert

Elke goed presterende website heeft een strategie. Deze worden bij aanvang van het project gezamenlijk vastgesteld. Het geeft duidelijkheid en houvast gedurende de looptijd van het project.

De strategie omvat het in kaart brengen van een of meer klantreizen. U wilt natuurlijk dat uw klanten probleemloos de dienst of oplossing vinden waar ze naar op zoek zijn. De klant zelf is net zo belangrijk. Wat hem beweegt en waarom hij een dienst of oplossing nodig heeft. Als je hem de juiste informatie geeft, is de kans groter dat hij een formulier invult of om een ​​brochure vraagt.

    • – De klantreis staat centraal
    • – Nauwkeurige toon van de stem
    • – Informatie over resonantieservice
    • – Inhoud van ondersteunende informatie